Vai catar coquinho.

Cenšos, bet atkal un atkal no jauna.

Posted in pardomas by Growthacker on Septembris 9, 2008

Esmu uzstādijis savus mērķus, tomēr lai cik dīvaini tas nebūtu, nespēju koncentrēties, lai visu iecerēto varētu panākt.
Viens no maniem mērķiem, jeb šā brīža prioritātēm ir atsākt blogošanu un rakstīt apmēram 1 rakstu 1 -2 dienās.
Tāpēc, lai labāk izprastu savu situāciju esmu izlēmis uzrakstīt rakstu par savu problēmu.
Kā panākt, lai atrastu laiku blogošanai un vai tas maz ir nepieciešams?
Laiku esmu nolēmis atrast ļoti vienkārši – saplānot. Tas pat nav nemaz tik grūti. Laiks man pietiek, bet, lai cik dīvaini tas nebūtu. Brīžos, kad esmu brīvs, kaut kā nevelk rakstīt.
Zinu, ka tas ir nepieciešams, jo tas ir labs veids kā attīstīt sevi, uzzināt daudzas jaunas lietas par sevi, sakārtot savu dzīvi tā, lai tā būtu kārtīga un bez nevajadzīgām lietām.
Šodien noskatījos filmu (Henry Poole Is Here), kas mazliet tomēr iedvesmoja. Par tēmu, ja šī būtu mana pēdējā diena, jeb par to, ka nolemts cilvēks nāvei un atlikušo dzīvi jānodzīvo laimīgi. Liek aizdomāties. Bloga sakarā domāju, ka ja es savas dienas neizniekotu, ko es patlaban arī daru, tad būtu sajūta, ka padaru vairāk. Ir mazliet sajūta, ka daru par maz.
Ceru, ka būs rezultāts.

Komentēt

