Vai catar coquinho.

Četri veidi, kā pretoties kārdinājumam

Posted in Veselība by liiwa on Jūlijs 21, 2008

Vismaz 40 procentus produktu pārtikas veikalā mēs iegādājamies, spēju impulsu vadīti un šiem pirkumiem bieži vien ir augsts tauku un kaloriju saturs, kas var likt šķēršļus ceļā uz veselīgu uzturu un slaidāku figūru. Tāpēc neļauj lielveikalam sevi piemuļķot!

1. Ņem līdzi iepirkumu sarakstu.

Pārsvarā sievietes veido iepirkumu sarakstu un arī tos aizmirst paņemt līdzi, kā liecina pētījumi gandrīz 70 procenti sieviešu, kas veido iepirkumu sarakstu, aizmirst to mājās. Un tāpēc uzreiz pēc uzrakstīšanas liekam lapiņu savā makam, lai neaizmirstu!

2. Aplūko augstākos un zemākos veikala plauktus.

Daudzi ražotāji maksā lielveikaliem, lai viņu ražotās preces veikalā tiktu novietotas vidējos plauktos, proti, pircēja acu augstumā tādā veidā tiek reklamēta un izplatīta jaunākā produkcija.

3. Neesi diētu vergs.

„Mārketinga izpētes” žurnāls konstatēja, ka cilvēki uzņem līdz pat 50 procentiem vairāk kaloriju tieši ar produktiem, kuru etiķetes rotā vārds „maztauku”.

4. Pārbaudi pats sevi.

Cilvēki gadā uzņem līdz pat 14 000 kaloriju ar gāzētajiem dzērieniem, saldumiem un citiem našķiem, ko ieliek ratiņos, kamēr gaida rindā kases. Bet šo pēdējā brīža pirkumu skaitu iespējams samazināt par trešdaļu, ja uzmanīgi izpētīsi savu ratiņu saturu pirms pašas maksāšanas.

Viena atbilde

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Avots: https://vumi.wordpress.com […]


Komentēt

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: