Vai catar coquinho.

Tēti, es būšu kosmonauts.

Posted in Motivācija, Pašizaugsme by Growthacker on Maijs 5, 2008

‘’Tēti, es būšu kosmonauts’’

Pēdējo nedēļu laikā esmu nācis pie vienas no svarīgākajām atziņām savā dzīvē. Ticiet, vai arī nē, bet, tas kas bija deguna galā, beidzot ‘’aizgāja līdz manām smadzenēm’’. Pati atziņa ir ļoti vienkārša, un tāpēc ikdienas steigā mēs to nepamanām, tā ir tik vienkārša, tomēr tajā pašā laikā tā ir sarežģīta un bīstama, vieglāk ir ignorēt to.

Atzīšu mani mērķi ir augsti un sapņi lieli. Principā, pagaidām esmu tikai mazs cinītis ar zilām acīm, plašu sirdi un lieliem sapņiem. Es dievinu atpūsties ar baudu un pasapņot. Tāpēc es biju nelielā šokā. Principā manā dārziņā ir daudz nezāļu ar kurām jācīnās, tāpēc darba daudz.

Un tagad atgriežamies pie pašas atziņas. Sen sen lasīju grāmatas virsrakstu ‘’You grow what you think ‘’(iespējams kļūdos nosaukumā) pilnīga patiesība. Visbiežāk kavējos pie domas vai vienkāršam cilvēkam ir iespējams uzlauzt, tas ir pilnveidot savu dzīvi tā, lai tā būtu pilnvērtīga, tomēr, ar savu jēgu. Manuprāt, pilnvērtīgu dzīvi dzīvo tikai daži, bieži vien vienkārši izniekojam savu laiku, es protams, nesaku, ka laika izniekošana ir atpūta ar draugiem, tusēšana klubos, tomēr laika un dzīves niekošana ir tv seriāli un atkarību izraisošās vielas, neesmu pilnīgs alkohola pretinieks, tomēr uzskatu ka tas ir radīts tikai tāpēc, lai mūs verdzinātu un degradētu. Ir tik viegli niekot savu laiku, piemēram sastrēgumos, utt. Piemēru ir bezgala daudz.

Tu vari būt tas, kas vēlies būt. Ja es vēlos būt miljonārs, es tāds arī būšu, ja es ieprogrammēšu savās smadzenēs ka es tāds tiešām vēlos būt un tāds esmu. Ja es vēlos būt skolotājs, vai arī slavenība, vai arī rakstnieks, tad tāds es varu būt. Tātad viss ir pavisam vienkārši, ja ir mērķis, tas ir jāieprogrammē.

Par šo atziņu domāju diezgan nopietni, par piemēru ņēmu dažus savus tuvus cilvēkus, runāju ar viņiem, novēroju viņus, secināju to, ka veiksmīgie cilvēki, tiešām tādi arī ir (var likties mazliet blondīņu gājiens P.S. atvainojos blondīnēm). Cilvēki kuri ir noskumuši, dzīvē parasti neko nesasniedz. Šo rakstu rakstu ar diezgan lielām pārdomām, jo tomēr paliek jautājums, cik nopietni šī domāšana un programmēšana strādā. Ja es vēlos būt prezidents, un kopš šī brīža arī tā uzvedos, un daru visu sava mērķa labā, vai es to sasniegšu? Domāju, ka uz šo jautājumu nevaram atbildēt, tā kā visa pamatā ir enerģija, un ja cilvēka iekšējais spēks ir tiešām liels, tad iespējams tas var notikt, nepiekrītu, ka katrs var būt prezidents, tomēr, katram ir savu spēju robeža, tikai kā sasniegt šo robežu? Manuprāt, katram cilvēkam ir sava iekšējais spēks, kas dažiem ir stiprs, un dažiem ir vājš, tāpēc daži ir sētnieki un daži ir mācītāji, vai arī miljonāri, Tomēr mani joprojām vilina domas par dzīves uzlaušanu, atzīšu ka uzskatu ka mana dzīve ir jāpilnveido, pagaidām tai ir tikai pamats, domāju ka man ir daudzi mērķi uz kuriem tiekties, jo pagaidām, esmu nekas. Es ceru, ka manas iekšējās spējas ir pietiekami lielas, lai sasniegtu vismaz daļu no tā, ko vēlos.

Es esmu tas, par ko es vēlos būt.

Viena atbilde

Subscribe to comments with RSS.

  1. vivsne said, on Maijs 6, 2008 at 10:38 pēcpusdienā

    Interesanta ir tava atziņa.😉


Komentēt

