Vai catar coquinho.

Lifehacks

Posted in Pašizaugsme by Growthacker on Aprīlis 13, 2008

Kas ir lifehacks?

Lifehacks no angļu valodas nozīmē dzīves uzlaušana. Precīzāks tulkojums būtu dzīves atklāšana.

Ikdienā bieži vien nepiedomājam pie daudzām sadzīviskām, sīkām, pat lielām lietām. Lifehacks ir iespēja uzlabot savu dzīvi, pamanīt to, kas nav pamanīts Tavā dzīvē līdz šim. Lifehacks ir visās dzīves jomās, tie var būt gan attiecībās, piemēram, kā uzsākt sarunu ar jebkuru cilvēku, gan piemēram kā mācīties efektīvi, kā iemācīties ātrlasīšanu, kā pagatavot ļoti ātri pankūkas un tamlīdzīgi. Iespējas ir ļoti daudz. Manuprāt katram cilvēkam ir iespēja attīstīt sevi, mēs neizmantojam savas spējas pilnvērtīgi, tā rezultātā netiekam labās skolās, neuzvaram olimpiādes un tamlīdzīgi. Ja lifehacks mums mācītu skolā, skolā kura mūs sagatavo dzīvei, tad mēs būtu daudz daudz gudrāki, apķērīgāki, loģiski domājoši cilvēki. Mēs runātu daudzās svešvalodās, rēķinātu dažādus sarežģītus uzdevumus.

Man prātu neatstāj ideja, par laimīgu, bagātu dzīvi. Es to vēlos, un tāpēc es to sasniegšu. Es spēju iztēloties to visu. Citi saka es esmu sapņotājs, piekrītu, tomēr tikai daļēji, esmu cilvēks ar bagātu iztēli. Un plašiem mērķiem. Ja jārunā par pilnveidošanos, tad atbalstu daudzpusīgu, jo cilvēks ir būtne, kas spēj domāt mācīties, attīstīties.

Lifehacks dod jaunu iespēju apgūt gan valodas, gan matemātiku, gan dzīvi. Principā tās var nosaukt par atziņām, kuras ir pamanītas, un izdarīti secinājumi, kas situāciju uzlabo, vai arī iesaka citiem.

Hakosim savu dzīvi ar vērienu, tas mums būs tikai par labu (par sliktu var nākt tikai necenšanās dzīvi uzlabot)

Komentēt

