Vai catar coquinho.

Tava veselība pieder tev!

Posted in Veselība by chiiba on Marts 29, 2008

Tātad.. apskatijos video par anoreksiju un bulīmiju – diezko patīkami skati nebija.

Par cik es pati gandrīz nonācu anoreksijas rokās – neiesaku jums …. Eneēdu(man vnk negribējās), es tikai mocīju sevi.. Paldies manējiem kas mani neatstāja(galvenokrārt tie bija draugi, ne ģimene) , kas lika man ēst kaut arī sākumā tas bija grūti, vēl joprojām es ēdu tikai tāpēc ka tas ir jādar, nevis tapēc ka man gribētos(reizēm tomēr nu jau vēders pieprasa savu tiesu)… Šāda dzīve nav tas ko vēlaties.. Ēdiet😉

Uzturā jābūt visām tām vielām, kas veido cilvēka organisma sastāvdaļas. Tās ir olbaltumvielas, daļēji arī tauki un minerālvielas. Ar uzturu jāuzņem pietiekami daudz ūdens, kas nepieciešams ikvienai organisma šūnai. Uzturvielas nodrošina cilvēka organismu ar dzīvības procesa norisēm nepieciešamo enerģiju. Galvenais enerģijas avots organismā ir taukvielas, ogļhidrāti, mazāk – olbaltumvielas.

Atcerieties ka jāed nevis divas(trīs) reizes dienā un tā pamatīgi daudz, bet gan kvai piecas reizes un pa nepārāk lielām porcijām – jāsagremo kārtīgi😉

Re, video –

http://www.pareizs-uzturs.com/public/bulimija.php

2 Atbildes

Subscribe to comments with RSS.

  1. vumi said, on Marts 30, 2008 at 8:28 pēcpusdienā

    Kas tiesa, tas tiesa. Mjā, kas tik te mums neatklājas.. cepums tev😉

  2. chiiba said, on Marts 30, 2008 at 10:00 pēcpusdienā

    es jau komfekti dabūju😛


Komentēt

