Vai catar coquinho.

Ne tikai vienkārši gulēt!

Posted in Mācības, Smadzenes, Veselība by vivsne on Marts 28, 2008

Ļoti daudz laika mēs vienkārši noguļam, kas pragmātiskajā laikmetā, kad laiks ir nauda, šķiet gluži vai grēks. Tad, lūks daži viesi, kā šo laiku izmantot lietderīgāk.

1.Atslābinies. Bieži pēc smagas dienas, tu grozies no viena sāna uz otru un nevari aizmigt. Problēmas sakne ir neprasme apgulties. Izmēģini šo eksperimentu: nogulies uz grīdas. Vienkārši nogulies uz grīdas. Paguli kādu brīdi un pēc tam ieklausies savās izjūtās. Parasti guļvietā cilvēks atspiežas pret horizontālu virsmu, turklāt- jo mīkstāka pamatne, jo spēcīgāk saspringst ķermenis un lielākas pūles prasa tā kontrole. Tāpēc arī savā gultā tu turpini stāvēt, tikai šoreiz horizontāli. Eksperimentējot ar gulēšanu uz grīdas, pamēģini tā dziļi ieelpot un, lēni, mierīgi izelpojot, tiešām noguldi savu ķermeni uz grīdas. No aktīvi ieņemtās guļus stāvokļa pārej uz dabisku, atslābinātu pozu, pilnīgi atbrīvojot muguru un gurnus. To visu izdarīsiet dziļās izelpas laikā. Savā uzticamajā gultā ieguļamies saspringti un tādā arī paliec visu nakti, tāpēc pamostamies neizgulējušies. Pietiek iemācīties nogulties pilnīgi atbrīvojot ķermeni, un aizmigsi viegli un ātri, turklāt būsiet izgulējies.

2.Atveseļojies.Lai atgūtu spēkus nav nekā vienkāršāka par izgulēšanos. Ja jūti, ka varētu būt slims, tad nekavējoties dodies gulēt un no rīta jau jutīsies labāk. Iekausies savā organismā. Arī neslimojot tu vari sadzirdēt, ko ķermenis tev grib pateikt, jo pirmā stundā pēc pamošanās ir īsto atbilžu laiks. Piemēram, ja no rīta nevari neko ieēst, tad tu nemīli sevi, vai ja muskuļi ir kā notirpuši, tev ne tikai pietrūkst kustības, bet arī dinamikas, pārmaiņas.

3.Mācies Miegu ir iespējams izmantot, lai apgūtu jaunu informāciju. Sagatavot lapiņas ar vārdiem vai frāzēm , ko gribi iegaumēt, un pārlūkot tās, tiklīdz sāc gatavoties miegam – tieši pirms izslēgt gaismu, jau dodaties gulēt. Laižoties miegā, atkārtot frāzes tā, kā esat tās iegaumējis.

4.Atceries Gadās, ka tu kaut ko pazaudē un nevari atrast. Pārmeklē visu māju, bet viss veltīgi. Turpini meklējumu sapnī! Ne velti ir uzskats, ka miegā dvēseli pamet ķermenis un dodas astrālajā ceļojumā. Lai tad vismaz šai pastaigai ir kāda jēga! Uzdevumu atmiņai uzraksti uz lapiņas un noliec sev blakus. Vēlreiz atkārto uzdevumu pirms pašas aizmigšanas, kad pamazām tu laidies miegā. Atbilde uzreiz var arī neatnākt. Pieņemt uzskatīt, ka atmiņa var tik aktivizēta uz trim dienām. Ja šajās trijās dienās atbildi tā arī neatrodi, tad tavā atmiņā to bija veli meklēt. Iespējams pazudusī lieta nemaz nav pazudusi, un to atrast nav tavos spēkos.

5.Mīlējies –Pēc seksologu domām apmēram 10% dzimumaktu notiek sapnī un pārceļas uz realitāti. Biežāk tas notiek aukstajos gadalaikos. Ja tev sapņos ne reizi nav bijis sekss, varbūt tu pārāk cieši guli? Izvirzi uzdevumu- naktī(miegā) izpētīt un gūt baudu no mīļotā cilvēka ķermeņa.

Cilvēkam būtu jāvadās pēc divām svētajām stundām. Austrumu medicīnā ir pieņēmums, ka miegs laikā no plkst. 9.00 līdz 10.00 vakarā atjauno psihisko enerģiju, no plkst. 10.00 līdz 11.00- fizisko. Ja palaiž garām dziedējošās stundas, potenciālo atjaunošanu nepieciešama visa nakts, bet arī tā nepietiekama, salīdzinot ar to, ko varētu iegūt pirmajās divās miega stundās.

Šie ir tikai daži ieteikumi, kā labāk izmantot miegu , ne tikai gulēšanai, bet iespējams jums viņi  palīdzēs ietaupīt laiku.

Komentēt

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: