Vai catar coquinho.

17 lietas, lai radītu mierīgu, relaksētu darba/mācību dienu.

Posted in Atpūta, Bizness, Izklaide, Mācības, Veselība by Growthacker on Marts 21, 2008

Bieži vien, kad atnākam no skolas, vai arī atnākam no darba, secinam, ka esam noguruši, diena ir bijusi stresa pilna, nogurdinoša. Daudzi darbi vēl darāmi. Tā kā mēs esam noguruši, ejam kādreiz pagulēt kādu stundiņu, tad pieceļamies un mācamies vai arī strādājam.

Ja mēs atnākam no darba un jūtamies noguruši, boss mūs ir verdzinājis, bļāvis uz mums, vai arī ļoti daudz darbu, iespējams jāapsver doma par darba maiņu. Nav īsti prātīgi strādāt šādā vidē, tas beidz mūsu nervu šūnas. Labāk veidot produktīvu darba vidi, labus darba kolēģus.

Mācības, kā jau minēju arī nogurdina ne pa jokam. Eksāmeni un dažādi kontroldarbi mūs piespiež mācīties. Mēs mācamies, reizēm ne pārāk produktīvi, pielietojam dažādas mācīšanās tehnikas, kurs iespējams nēesam pilnveidojuši. Jā, starpcitu, ir daudzas mācīšanās tehnikas, bet par to citreiz.

Tāpēc ļoti svarīgi ir mēģināt veidot jeb radīt mierīgas darba dienas, darba vidi, censties plānot, nedarīt visu pēdējā brīdī. Un tāpēc šeit 17 lietas, lai radīt patīkamu darba dienu.

1.     Sāc ar svarīgākajām lietām, mazsvarīgākās reizēm, lai paliek neizdarītas. Izvēlies trīs svarīgas lietas, ko izdarīt katru dienu. Pēc tam, dari mazāksvarīgas.

2.   Izveido nelielu rīta rutīnu jeb rituālu. Izveido to relaksējošu vai mierīgu. Tas varētu iekļaut tādas lietas kā: vingrošana, karsta vanna, vai arī celties ātrāk un dzert kafiju, palasīt rīta ziņas. Tas nodrošinās to, ka sāc dienu ideāli.

3.     Sagatavojies nākamajai dienai. Izdomā, kas svarīgs jādara nākamajā dienā. Tikko piecelies, sāc ar šīm lietām. Tas dos tev papildus brīvu laiku pēc tam.

4.      Sāc dienu ar kaut ko relaksējošu. Karstu dušu, vannu. Tas tevi noskaņo dienai relaksēti.

5.  Veic nelielu rīta vingrošanu. Principā katram cilvēkam dienā jāvingro apmēram 30 min (ideāli), bet pietiks ar nelielu izstaipīšanos. Var arī iet paskriet. Tas ir pat ļoti veselīgi un ieteicami.

6.      Strādā, kad ir kluss. Aizej uz darbu ātrāk. Sāc strādāt, kamēr citi vēl nav. Tas palielina produktivitāti, pēc tam varēsi iet arī ātrāk prom no darba. Brīvo laiku izmantosi ģimenei vai arī izmanotosi citām vajadzībām.

7.      Veido kārtīgu vidi. Juceklis, tikai novērš uzmanību. Atsakies no liekiem papīriem. Veido visu digitālu. Iespējams uzliec kādu ģimenes foto uz galda, vai arī kādu gleznu pie sienas, kas radītu mira noskaņu.

8.     Izslēdz visus traucēkļus. Piemēram čata programmas, visu, kas varētu novērst no darba darīšanas.

9.      Izvēlies svarīgākas lietas dzīvē, izvērtē dzīvi. Dari svarīgāko, brīvo laiku izmanto lietderīgi.

10  Atcel tikšanās, kuras ir mazāk nozīmīgas. Izmanto piemēram skype talk.

11  Koncentrējies uz lietām ko dari. Ja koncentrēsies, padarīsi tās ātrāk.

12  Ņem pārtraukumus. Pārtraukumus izmanto lietderīgi, padzeries ūdeni, masē kaklu, plecus.

13  Ej pastaigāties, kad iespējams. Skābeklis palīdz smadzenēm.

14  Iespējams ēd viens. Kamēr ēd palasi kādu avīzi. Tas novērš no pūļa.

15   Veic nelielu meditāciju. Aizver acis un domā par savu elpošanu, tas mazina arī stresu.

16  Koncentrējies uz tagadni. Nedomā par lietām, kas būs vai kas bija.

17  Neņem pārāk nopietni neveiksmes. Tādas vienmēr notiek. Peldi vienkārši

tālāk.http://zenhabits.net/2008/02/17-unbeatable-ways-to-create-a-peaceful-relaxed-workday/

 

 

 

Komentēt

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: