Vai catar coquinho.

Kas ir pats svarīgākais?

Posted in Disciplīna, Motivācija, Pašizaugsme by Growthacker on Marts 19, 2008

Kas ir pats svarīgākais, lai sekmīgi uzsāktu savu progresu? Manuprāt, tā viennozīmīgi ir laika organizēšana un  disciplīna. Labi saplānots laiks, samazina iespēju, ka savu laiku izmantosi nelietderīgi. Es šobrīd esmu sākuma stadijā. Es eskperimentēju. Cenšos ieviest disciplīnu,ja kaut kas ir jādara (tas ir ieplānots), no tā neatsakos. Aangļu valodā (time managment).

Laika plānošana. Laika plānošanā galvenais, ir lai nebūtu pārāk daudz brīvu brīžu. Ja man nav brīvu brīžu, tad uzskatu, ka laiks ir saplānots veiksmīgi, nav laika zuduma. Kā plānot? Vispirms sarakstā ielieku lielos darbus – darbus par kuriem zināms jau laikus, pēc tam lieku darbus. kuri ir sevis izglītošanai, attīstībai. Protams, jāatvēl pietiekami daudz laika atpūtai. Ja jūtos noguris un slodze ir par lielu, tad neatliek nekas cits kā plāna pārplānošana, lai atvēlētu brīvu brīdi.

Atzīšos godīgi, šādu plānu ir izpildīt ļoti grūti. Brīžiem viss apnīk, tad domāju par savu mērķi, par to ko vēlos sasniegt. Iedvesmu bieži vien smeļos no pozitīviem cilvēkiem, lasu viņu blogus, bieži vien lasu profesionāļu ieteikumus.

Disciplīna ir otra pati svarīgākā lieta. Ja es sastādu plānu, bet to neievēroju, tam zūd jēga. Kā kļūt disciplinētam? Uz šo jautājumu vislabāk atbildi meklēt internetā. Kā es to darīju? Es nostādiju savu mērķi, un katru reizi, kad domāju kaut ko atlikt, atcerējos, ka man ir svarīgākas lietas. Ja mums būs disciplīna, nebūs problēmu tālāk. Nebūs problēmu iemācīties, izdarīt, paveikt, aiziet, atnākt utt.

Šīs divas lietas manuprāt ir visa pamatā. Protams, šādas lietas ir vēl daudz, bet tās nav tik svarīgas. Es iesaku papildus informāciju meklēt internetā, jo mans raksts ir samērā primitīvs. Galvenais, lai būtu saprotama galvenā doma.

(Motivation, Organize your time, discipline, growth)

Komentēt

